Feuerwehr-Quiz APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

Feuerwehr-Quiz: Educatief Spel voor Brandweerlieden

Feuerwehr-Quiz is een Android spel ontwikkeld door Dennowar dat tot doel heeft spelers op een leuke manier te informeren over brandbestrijding. Het spel is ontworpen als een vraag-en-antwoordspel waarbij spelers punten kunnen verdienen terwijl ze feiten over brandbestrijding leren. De app is geschikt voor iedereen in een vrijwillige brandweer, van jonge leden tot brandweercommandanten, en kan worden gebruikt om zich voor te bereiden op examens of kennis op te frissen.

Het spel is een effectief hulpmiddel om kennis over brandbestrijding te leren en biedt een uitstekende manier om je voor te bereiden op examens. De app is gemakkelijk te gebruiken en heeft een gebruikersvriendelijke interface. Het spel is ontworpen om educatief te zijn en de vragen zijn gebaseerd op het brandweerleerplan in de staat Brandenburg. Het moet echter worden opgemerkt dat er verschillen kunnen zijn in andere staten.

Feuerwehr-Quiz is een gratis spel dat kan worden gedownload op Android apparaten. Het is een geweldige manier om meer te leren over brandbestrijding en je kennis op een leuke en boeiende manier te testen.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Feuerwehr-Quiz

Heeft u geprobeerd Feuerwehr-Quiz? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.